יום חמישי, 14 בספטמבר 2017

שיטת רמזור - לומדים להגן על עצמכם כמו שמעולם לא חשבתם

בימים טרופים אלה, כאשר החיים רצים בקצב בלתי פוסק, העבודה, התמודדויות שונות, מטלות ומשימות, פרויקטים, ילדים ועוד, אנו מוצאים את עצמנו מתמודדים גם גם מול צורך נוסף וחשוב בעל כורחנו - הצורך להיות ערניים ולהגן על עצמנו ועל בני משפחתנו.

הזמנים השתנו. היום גם בבית, במקום המוגן ביותר, קיימת סכנה. לאחרונה אנו עדים לתקיפות במקומות ציבוריים שונים, בבתים פרטיים ועוד, כאשר המוות מקדש את האמצעים ללא מעצור.

במצב קיצוני וקיומי זה שבו כולנו חשופים לפגיעה ברמה הפוטנציאלית מכל אחד שנמצא סביבנו, ללא שום הכנה מוקדמת - אנו מחויבים לעשות גם את ההשתדלות המינימלית כדי לדעת מה עושים בשעת סכנה.


קצב החיים הגורף לא מאשר לרבים מאיתנו ללמוד באופן ממשי כיצד להתגונן. זאת ועוד, רבים מאיתנו בכלל לא מעוניינים לעשות זאת - כי זה פשוט לא מדבר אליהם והם לא ממש "ששים" לתחום.

כאן באה שיטת רמזור לספק מענה.
בדיוק כמו שמלמדים את ילדנו ואותנו כיצד להיזהר בכבישים עם בהדרכות בטיחות בדרכים, כמו שמלמדים אותנו כיצד יש לנהוג בזמן רעידת אדמה ולאן יש לפנות בזמן רעש אדמה, בדיוק כמו שמתרגלים מה לעשות בשעת שריפה, כמו בהדרכה לעזרה ראשונה מצילת חיים - כך בדיוק בנויה שיטת רמזור.

הדרכה שמתאימה לכל אחד ואחת, ללא צורך בכושר או ידע מקדים, המרכזת את כל המידע החשוב ביותר, בשיטה קלה להבנה ולשינוי תבנית החשיבה.
הדרכה פרונטלית שתספק לכל אחד ואחת מכם את הכלים לדעת כיצד להתמודד ואיך לעשות את הפעולות הנכונות בשעת סכנה מידית.

אנו מזמינים אתכם לקחת צעד קדימה, להשתתפות בהדרכה חשובה ונדרשת זו בימים אלה.
ההדרכה מותאמת לקבוצות, וועדי עובדים, חברות, ארגונים, פעילות הורים וילדים ועוד.


לוקחים אחריות על החיים שלנו ושל החשובים לנו.
 עכשיו זה הזמן לדעת כיצד מתנהלים נכונה בשעת סכנה עם שיטת רמזור.



למידע נוסף:

לאתר הבית שלנו
דף הפייסבוק שלנו
גוגל פלוס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה